Nya direktiv


Imorse fick jag reda på att bror inte ska flyttas till uppsala utan att han blir kvar i Borlänge. Mina föräldrar åkte dit imorse, han har visst sovit mest hela dagen. Röntgen nu tror jag.

Och så har man visst anhållit ett par för det hela också. Och polisen hade för övrigt varit hos bror och hälsat på, frågat lite frågor. Sen kan man ju läsa mer eller mindre roliga kommentarer om händelsen på diverse olika tidningars hemsidor också men det får ni kolla på själva. Vissa verkar ju inte ha nån koll alls på någonting verkar det som.

Men ja, kvar idag har jag:
* Handla
* Hämta innebandygrejjer
* Hämta andra innebandygrejjer
* Byta till vinterdäck

Dessutom ska jag innan söndagen ha bytt vindrutetorkare. Så då vet ni vad jag har för mig, men nu är det helg iallafall och det är ju skönt det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0