Ny dag, nya förutsättningar


Idag känner jag mig seg, segare än igår. Trött, ont i huvudet och lite krasslig i magen. Men jag överlever.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. En sväng runt älven kanske, om jag känner mig lite piggare sen. Ska försöka äta mat idag också, inte bara choklad och annat mindre nyttigt. Jag har ALDRIG varit så dålig på att äta mat som jag har varit den här veckan.

Måndag: Frukost före 7, lätt lunch vid 10-11 och lite godis som kvällsmat vid 21.
Tisdag: Frukost runt 9, kebab vid 21.
Onsdag: Ingen frukost, macka vid 10, pizza vid 12 och lite youghurt på kvällen.
Torsdag: Lite youghurt på morgonen, macka vid 10, hamburgare vid 12 och sedan middag runt 19.
Fredag: Frukost vid 7, lunch runt 12 och middag på kvällen (Wiho, en dag då det blev som det skulle!).
Lördag: Frukost vid halv 8... youghurt på kvällen.
Söndag: Inte börjat med något än.

Är det konstigt att magen känner sig lite konstig nu eller? Njae inte direkt. Fan jag måste lära mig äta mat, kan ju inte leva såhär! Det är fan sjukt, inte äta någonting på en hel dag? Det är ju jättekonstigt att jag är trött och seg? Näe, inte direkt. Skäller lite på mig själv, får se om det hjälper.

Mess-väckning imorse, trots att jag beställt samtalsväckning. Men mess duger det också. Hoppas allt löser sig för dig iallafall, hoppas det blir en bra dag. Och inga arga känslor om vi inte riktigt blev överrens hoppas jag.

Nu ska jag försöka plocka fram lite frukost, ha det bäst!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Eller så luras hon med mig. Hon är ju lite lurig hon :)

2008-10-19 @ 11:15:42
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: lys

krävs nog liite mer för att få mej arg, det är bra att det finns fler än marie som säger till mej på skarpen.

2008-10-19 @ 19:28:22
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0