Någonting är knas!


Idag gick jag ju som bekant upp klockan 6 för att hinna duscha och äta så jag skulle kunna gå till jobbet och börja klockan 7. Nu är klockan 7.20 och är jag på jobbet nu? Svaret är Nej!

Anledningen då? Den ska vi kanske inte ens prata högt om? Jag har setat och surfat, läst bloggar om folk jag aldrig träffat och aldrig kommer att träffa? Hm, ja jag säger då bara det. Någonting är knas!

Men nu ska jag äta lite youghurt och sen klä på mig och pysa iväg till jobbet. Börja 8 eller 7, what's the differens? :P

Regnpromenad ikväll kanske, verkar eventuellt kunna bli regn iallafall. Uscha, sitter det en till regnprinsessa någonstans (en röd kanske) som beställer regn? Eller vart kommer allt regn ifrån? Hmm, det tål att tänkas på.

Efterlysning: HAR DU BESTÄLLT REGN?! KONTAKTA MIG SNARAST!

Kommentarer
Postat av: lys

jag tar inte å mej någon beställning så länge du pratar om rött iaf =p och nej, inte beställt, ska till frissan, så had eklarat mej utan regn då.



kram puss förlåt för väckning.

2008-10-10 @ 08:10:29
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0