Monster


Fått skäll i några dagar, att jag borde raka mig. Men har inte rakat mig, ser ingen anledning. Inte ens när jag åkte till Hamar rakade jag mig, brukar ju alltid raka mig innan jag åker på kundbesök. Inget bra tecken, tolkar jag. Men för att ni ska kunna se själva och inte behöva lita på andras ord, så lägger jag upp en monsterbild också.



Typ från imorse kommer bilden, ni får ursäkta om jag ser lite dålig ut men that's me. Take it or leave it. Syns inte så mycket och vill inte lägga den större heller för jag är inte riktigt nöjd (som vanligt).

Fått skäll att jag är på dåligt humör, men kan inte hjälpa nu faktiskt. Känns som det mesta motarbetar mig just nu. Hoppas innerligt att det kan bli lite bättre efter konferensen men om jag känner han där uppe rätt så kommer det bli kalkon för mig på konferensen, jag kommer sent hem från den så jag kommer sent till innebandymatchen, matchen kommer bli en repris på föregående match och ja.. behöver det ske mer skit den helgen då? Näe den känns ju redan förstörd, och då har den inte ens varit än!  Men får hoppas det inte kommer att bli såhär!

Har setat och lyssnat på Evanescence, kanske inte bästa musiken för att bli på bra humör men jag älskar musiken. Bra musik som passar in på min sinnesstämmning mest hela tiden. Den här är bra, om någon orkar lyssna (kolla videon också isåfall, tycker jag känner mig lite såhär ibland).



Skulle vilja ta skivan och sätta mig i bilen och bara åka nåstans, var som helst, nu. Bara åka och lyssna på musik och vara deprimerad (eller vad det nu är jag är). Tänk va skönt om man nån gång kunde skita i allt ansvar man har, inte vara så präktig och duktig och bara sticka ifrån. Lämna allt. Men sån är inte jag, aldrig varit och kommer nog aldrig vara. Jag gör det som förväntas, eller åtminstonde det som krävs för att folk ska bli nöjda.

Nej nu ska jag sova, eller försöka iallafall. Hoppas ni kan sova inatt, och jag med för den delen!

Kommentarer
Postat av: lys

jag hoppas att du får skojsigt med alla djuren, tråkigt att det inte blir delfinariumet, det är klart bäst och man bli såå glad av det. ( bättre än mamma mia! ) =p

2008-10-16 @ 09:40:04
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0