Middag!


Så var det dags för dagens höjdpunkt, middagen! Aldrig någonsin (vad jag kommer ihåg nu) har jag varit så hungrig, nu ska det bli gott med middag. Ungefär så tänkte jag, gick mot affären som ligger ett stenkast härifrån. Såhär såg det ut när jag gick ditåt, Som ni ser så lyser det som om gud precis placerat det där!



Kommer fram till dörrarna, affären stänger klockan 21, jag kom 20.55. Tänk att man har lite tur ibland, även om jag inte hann plocka på mig så jättemycket. Men fick ihop lite grejjer iallafall, 70 norska kronor blev det totalt. Så här såg middagsdukningen ut:



Ser väl riktigt gott och mättande ut, visst? Njaa, kunde sett bättre ut men det är iallafall bättre än ingenting. Imorgon får jag ju hotellfrukost, får ta god tid på mig att äta då (behöver ju inte vara på sjukhuset förrens 9.30 typ).

När jag ändå var ute så passade jag på att ta lite bilder på bilen som jag tänkte dela med mig av, så ni får se vad det är jag blivit kär i.







Sista bilden har ni "nyckeln" där den sitter i sitt hål. Man startar bilen genom att trycka in den längre in, så startar den. Lika för att stänga av den. Skitcoolt :P   Ska ta bild av nyckeln sen också, tror jag. Om jag hinner, och orkar. Och kommer ihåg.  Men ni har väl lite fantasi, ni kan tänka er hur den ser ut?

Har också tagit mig tid att ta lite kort på hotellrummet (på begäran).





Mm, gillar den röda väggen. Funderar på att fixa en egen röd vägg hemma, det voere ju något tycker jag. Men orkar inte måla, någon som vill hjälpa :)

Dessutom tog jag ett kort på S.A.T.S. kanalen, där de står ute i snön och visar hur man ska träna sina muskler. Ni ser nog inte så mycket, men ni kan tänka er hur det såg ut?



Så fint så fint. Jag undrar ju om någon blir hjälpt av att kolla på tv hur de gör? Eller om det främjar S.A.T.S. på något vis med dessa träningsformer på tv. Fixar fler träningskort där? Hm, jag är tveksam jag. Men men, huvudsaken de tror på det och kanske har de roligt när de filmar också, det vet man ju aldrig.

Nej, nu ska jag äta min middag och kolla på skitkanalerna de har på tv *klag*

Blir säkert nå fler inlägg, har så tråk så då är det lätt att skriva lite.

Kommentarer
Postat av: lys

röda väggar i skafferiet?

2008-10-13 @ 21:57:16
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0