Men klaag?


Tänkte dedikera ett helt inlägg för att svara på den lite klagiga kommentaren jag fick.

jag har massa klagomål, men tar allt i samma kommentar, är det okej? ja alltså du har inget val, ville bara vara artig och fråga utan att få svar. (som jag brukar göra..)
Ja som sagt, det är som det brukar vara :)

inspirerad av att köpa choklad pga allt prat? alltså, fattar du inte att du börjat bli beroende nu? snart MÅSTE du ha choklad. tror du att marie låter bli att köpa för det är långt till affären eller om det är snöstorm? nooonono. glöm det. snart kommer du också knata till Konsum, seriöst!
Men jag skulle ju testa, hade faktiskt fått ORDER om att se om jag kunde äta en chokladkaka på en timme eller va de nu va? Men den är ju inte slut än så sluta klaga. Jag är ju inte beroende då, eftersom jag inte ätit hela på en gång som vissa andra :)

och vad faen sa vi om pizza? SALLAD sa vi.
Marie sa det var okej med pizza. Lyssnar på henne jag :)

och angående termostatproblemet, jag tror att du borde ha på dej mer än klänning. det som är problemet. eller så går du ute när du är sjuk så det blir sämre. pga mej?
men jag uppskattar massa mycket att du följde runt älven igår. du är en äkta vän du, ska du veta. guld värd.
Jag tror inte det blev sämre av promenad, bara bra att få luft? Jag uppskattade promenad lika mycket som, minst. Jag är glad att du finns och att jag kan hjälpa!

Någon som har mer klag? Bara att höra av er :)

Så, det var slut på svaret på kommentaren. Blondinbella på tv nu, blev jag informerad om också. Nu tror ni att jag är besatt av henne, men så är inte fallet. Hon vill ju inte ha med mig att göra!?! :P   Nej men, hon är inte riktigt min typ av tjej. Lite för fin i kanten, lite för MUFFIG och lite för känd. Annars är hon godkänd :)

Annars idag? Ta det lugnt, bli frisk tror jag. Avslutar dagen med träning med tjejerna. Måste ju dit och hålla i det, så de inte blir själva. Men jag ska ju bli frisk idag, så det är lugnt. Ska ju jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: lys

lika bra erkänna att du är kär i bellan..

2008-10-29 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0