Maat


Ska få mat av mamma och pappa idag, så blir en liten promenad till dem om 30-45 minuter. Ska få lite kyckling och nån sås och grejjer. Ja, så då kanske det blir lite ordning idag också, om man får mat menar jag :)

Annars idag, händer inte mycket. Borde (som vanligt) städa och tvätta, men nja jag vet inte. Kanske köra en sväng med dammsugaren iallafall så jag blir av med den värsta smutsen. Som det är nu vill man ju inte ens tänka på att bjuda hit folk, blir ju bara jobbigt då. Hatar att bjuda hit folk när det är skitigt och smutsigt. Man borde ha besök dagligen, då skulle man ju vara tvungen att städa. Men ingen som besöker (ingen som blir bjuden heller för den delen).

Soligt ute, ska bli trevligt att gå en promenad till föräldrarna sen. Blir nog en längre promenad därefter tror jag, om det fina vädret håller i sig. Men nu var det slut på saker att skriva för den här gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0