lunchat


då har man ätit lunch, blev ett besök till max idag då jag glömt matlåda idag, konstigt nog :)

nu är det slut på utbildningen jag satt på, nu är det snart dags för möte istället. hela dagen spenderas på utbildning och möte, sen ska jag börja slutföra min lista på saker att göra som jag skrev om igår.

Vad gäller mina bambus så är jag jättestolt över dem, och att de lever. lite det som fått mig vilja ha en halv djungel inne i vardagsrummet (ska försöka låta bli att lägga upp en bild på min andra växt som tyvärr inte klarat sig lika bra).

nej, dags att återgå till arbetet. jag skriver väl nån rad i eftermiddag/kväll om hur det gått med mina updrag för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0