Lättpåverkad


Då sitter man här igen och jag har syndat. Jag har ätit pizza, hemma. En av mina "regler" är att inte köpa hem snabbmat, det räcker att jag gör det på jobbet till och från. Men ja, nu blev det en pizza. Skyller på att jag inte är mig själv idag. Köpte inte en liten "vanlig" pizza som jag tänkte heller, utan blev en med lök, oxfile och bearnaisesås. Men men, det var gott ändå :)



Dessutom har jag blivit inspirerad att köpa en chokladkaka idag, efter allt prat om choklad och godis senaste tiden. Jag hoppas att det är lika gott som det ser ut att vara.



Så ikväll blir det choklad och tv. Ska bara se ut vad jag ska kolla på, om det finns någonting intressant på tv. Annars finns det säkert någonting här på datorn jag kan kolla på? Någon som har några förslag?

Men nu ringde det från Leksand, får se vad som finns och sägs där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0