Kamkedja?? Ja KAMKEDJA!


Sant som det står, kamkedja som bytts. Jag är inte som alla andra som har kamrem jag heller, kamkedja använder jag. Säkert mycket bättre än kamrem tror jag.

Jobbat nio och en halv timme idag, skulle behövt jobba mer. Men orkar jobba längre på en fredag? Får börja typ 6-7 på måndag istället tror jag. Innebandy spelas i Maserhallen nu, men jag orkar inte dit. Slö. Trött. Död? Man skulle kunna tro det iallafall.

Kusin ringde idag, ville bjuda in på poker. Jag sa nej. Tråk jag är, vet. Men orkar inte. Känner inte för något alls. Kanske åka Mora på söndag för att se på innebandy? Eller kanske bara ha en tom helg? Inte göra något? Hmm, alternativen är många, vet inte vad jag ska välja.

Det var skumt på stan imorse. Tog bild, men orkar inte lägga in. Blev typ jagad av en skumboll. Ja men de va väl roligt?

Inget att skriva, så jag håller tyst.

Kommentarer
Postat av: lys

HM

2008-10-04 @ 22:53:12
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0