Jag trodde jag skulle dö..


.. men nu i efterhand var det så jäkla skönt!

Blev inget systerbesök idag, hon skulle iväg till Säter istället. Blev inget äventyr heller. Så en dag då jag trodde att jag skulle vara upptagen hela dagen, blev ganska ledig dag trots allt (ungefär som vanligt alltså). Mådde lite halvtaskigt efter jobbet, runt 16-17 eller så, men blev lite bättre sen. Bestämde mig för att ta mig en vända runt älven så tog på mig lite passande kläder och snörade på mig mina mycket välanvända springskor. Var ju faktiskt 10 grader ute enligt temperaturmätaren så tyckte att det skulle gå bra (vilket det också gjorde, temperaturmässigt). Gick ner till älven och sedan började jag jogga något och det gick oförskämt bra. Men efter typ halva sträckan så började problemen.

1) MP3-spelaren dog. Det var nu ett faktum, jag var alldeles ensam ute på stigen runt älven. Med lite fantasi (krävs inte mycket heller) kan man ju lätt bli paranoid där ute i mörka skogen.
2) Jag började känna av min ljumske igen, som jag haft problem med typ senaste året. Inte oväntat, men ändå jobbigt.
3) Började känna mig yr och snurrig, trodde nästan jag skulle trilla av pinnen ett tag där. Kanske borde försöka äta någonting mer under dagen, än bara lite frukost och lunch? Tål att tänkas på iallafall!

Nåja, nu är jag hemkommen och allt är frid och fröjd! Jag ska stretcha, duscha, göra iordning något gott åt mig och sedan lägga mig i soffan och slappa! Sug på den ni :)

Innan jag försvinner ska jag bjuda på två bilder. En på mig när jag är alldeles på väg att gå och en där jag visar mina fina springskor som nog gör sin sista säsong nu. Hoppas det glädjer lite.





Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0