Jag tänkte inte blogga..


Hade inte tänkt skriva något ikväll egentligen, men nu sitter jag här ensam och övergiven så då skriver jag väl en rad då.

Är trött och har ont i huvudet. Troligen grovt undernärd, inte ätit något sedan lunchen på jobbet (om man bortser från lite tårta jag fick i soffan på jobbet). Ont i ögat av trött och huvud också :(  Fick telefonsamtal av paniktjej strax före soffan också, trodde inte jag skulle svara? Jag har sällan så fullt upp på jobbet att jag inte kan svara, bara så ni vet. Bara att ringa! :)

Har tjatat till mig bullar också, fast visste inte att jag skulle få. Fick det som en överraskning, en glad sådan. Dock inte smakat ännu, blir snart. Men jag tror jag kan säga redan nu att de är godkända? :)    Fick med som sällskap till blomlandet (eller vad det heter) också, bra det. Jag var helt vilsen, visste inte ens vart vi skulle!  Fick lite skäll också, bara för jag inte visste?   Nåja, jag tål lite skäll ibland.

Som vanligt känns det som jag har jättemycket att skriva, men jag vet inte vad alla dessa saker är?   Ni vet säkert massor av saker som jag glömt bort att skriva, men jag känner mig helt borta i skallen idag.   Tror jag ska lägga mig i soffan och se på Scrubs och äta mina bullar :)

Fick reda på att jag "börjar låta som XXXX" idag.. okejt, tack?   får börja tänka efter lite mer, innan jag säger saker, tror jag... Dessutom har mitt "smeknamn" Snö börjat bli utbytt mot Snöboll.. gillade inte så mycket i början, men blir bättre och bättre. Gillar bättre än Snö nu faktiskt, snart kanske jag gillar bättre än Micke? :)

Faen också, insåg precis att jag nyligen sett scrubsavsnittet som visas nu :(  Blir kanske tidig sömn ändå?  Eller så plockar jag fram gitarren (ni kan vara lugna, det är ingen riktig gitarr) och spelar lite Guitar Hero och äter bullarna till det istället?   Jag vet inte, jag känner inte för att sova trots att jag är HYPERTRÖTT!

Men här orkar jag inte sitta kvar länge till..

Kommentarer
Postat av: lys

herr snöboll.



inte var det skäll, jag bara blev så förvånad att du inte visste vart vi skulle, hade inte räknat med att jag skulle guida bara =) men det gick ju bra ändå!



och...nja,ja. vi säger så. hoppas du överlever bullarna, för isåfall kan det ju bli fler om du vill. =p



puss

2008-10-24 @ 23:45:32
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0