Jag sviker...


Första kvällen av mitt nya liv, och jag sviker redan.

a) Jag hann inte städa lika mycket som jag räknat med. Men fick ganska så fint i vardagsrummet iallafall, får vara nöjd med det? Fortsätter imorgon.
b) Jag hann inte göra någon mat (varken att äta eller för låda imorgon). ILLA!  Får bli bättring imorgon!
c) Jag var värdelöst oaktiv på träningen ikväll, kunde lika gärna varit någon annanstans?

Så helt enkelt, jag har svikit idag. Troligen mest jag som blir besviken, men det räcker. Jag lyssnar på mig själv ibland också. Så det blir helt enkelt bättre imorgon, måste bli. Ska försöka gå upp tidigt, kanske vara på jobbet före 8 iallafall?

Som bekant så halvkikade jag på "Ensam mamma söker" som går på 3an på söndagkvällarna. Alltså, det är lite lustigt hur vissa killar börjar bete sig ibland. Börjar bli svartsjuk och håller på, kastar ur sig opassande saker. Blir jag också sån? Dumt isåfall!

Var förresten en av tjejerna på träningen som fick liniment i ögat idag. Vi hade ett nytt liniment, starkare än de övriga vi haft tidigare. Till att börja med drar hon på flera lager (räcker med ett, tjejerna som hade på ett lager klagade efter tränignen) och därefter hade hon fått på handen och fick därefter in det i ögat den vägen. Hon var inte med nå mer, gick mest runt och klagade över att det sved och gjorde ont. Kan gissa att det inte var så jätteskönt direkt, hoppas att det löser sig smidigt för henne.

Hm, verkar inte vara någon vaken som vill prata med mig. Eller så ignoreras jag bara, kan ju vara så också. Ska äta något och sedan sova då, lika bra när det är så tomt här ändå. Speciellt om man ska dra sig ur sängen tidigt imorgon.

Blir mer spänning i bloggen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0