Jag blir allt mer osäker


Livet är konstigt. Jag vill bli säker, jag vill bli en glad trevlig och rolig prick som vill och vågar göra saker. Men ändå blir jag bara mer och mer osäker på mig själv, hur kommer det sig? Jag är konstig, det vet jag, men man kan väl inte skylla allt på det? Tycker inte jag iallafall! Om du har svar på mina frågor, vänligen berätta för mig!

Har hunnit göra lite mer nu, sen sist. Jag har lämnat matchtröjor på tryck, alla utom en som jag inte lyckats få tag på ännu. Måste ringa hon som har den tröjan, men hon svarar ju inte den dummingen! Efter det har jag också försökt få tag på Lennart-gubben, men han var inte där jag trodde så där gick jag bet. Lär nog ringa han också. Sen nu så sitter jag här och har lite tråk, setat och kodat lite, lekt programmerare. Håller ju på att fixa mitt egna lilla sekretariatsprogram till mobiltelefonen. Kanske inte så jättenödvändigt program, men roligt att göra någonting som märks iallafall. Blir ju dessutom bättre på C# som jag ska få börja jobba med också inom en överskådlig framtid hoppas jag, så det är ju positivt isåfall. Sen får man kanske användning av programmet nån gång också :)

Det är förövrigt guld värt att ha en mobiltelefon som kör Windows Mobile, då man kan programmera egna program till den. Någon som har förslag på ett program jag ska göra? Fast det spelar väl ingen roll för er dödliga, ni har ju "skräpmobiler" :D

Att göra eller inte göra, det är frågan. Att vara eller inte vara, det är en annan fråga. Många frågor finns ju som man kan ställa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0