Jag är besviken :(


Jag är besviken på mig själv. Precis bestämt mig för att inte sköta mina sysslor idag, blir inget städa. Ska byta lakan bara. Anledningen är simpel, jag orkar inte idag. Jobbat lång dag, gjort hemlig aktivitet och sen var på intersport för vår föreningskväll. Ungefär där tog energin slut.

Men jag har köpt mig min dunderhonung, min spenat.. ja mitt nya beroende: Nyponsoppa. Jag fattar inte, när jag bodde hemma med mina föräldrar så blev det aldrig nyponsoppa och sen när jag flyttade hemifrån så började det bli oftare och oftare.. Ibland flera liter per vecka :)   Men ni kan vara lugna, jag har lugnat ner mig lite. Första jag köper på någon vecka nu faktiskt :D

Så ikväll blir det nog mest dator, tv och nyponsoppa. Vila ut mig lite, invänta träningsvärken som kommer krypandes.

Vill förresten också påpeka att jag kommer att göra vissa saker idag som jag lovat. Jag ska tvätta en maskin tvätt och jag ska försöka ta mig tid att göra lite mat för att ha i låda.. ( Om jag orkar )

Orkar inte skriva mer nu..


Kommentarer
Postat av: lys

ingenting blir ju bättre av att vara besviken på sej själv, sluta upp med såna dumheter!



imorgon kan du får byta mina sängkläder om du vill :p

2008-10-21 @ 23:04:14
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0