Inte bli besviken nu..


Men jag ser inte ut som någon riktig kyckling. Inte ens lite, så det var en liten överdrift från min sida. Jag ville bara påpeka att jag skulle ha gula kläder på mig, helt enkelt. Jag tog en egoblid på jobbet, men den blev så gul hela bilden så det blev inget bra (dåligt ljus). Ni får klara er utan bilden helt enkelt, och tro på mitt ord.

Nyss hemkommen från jobbet nu, sitter och tuggar på min chokladkaka (som visst inte ska få leva hur länge som helst?). En liten ruta kvar nu bara, sen är den slut!   Så då är cirkeln sluten, två bitar till frukost och fyra till middag? :)  Nej jag ska faktiskt försöka göra lite mat idag. Efter att jag städat. Idag åt jag pizza på lunchen, orkade inte ens hela. Vad är fel på mig?  Ni får en bild på resterna :)



Jag har nämnligen bestämt mig för att bli en "duktig" människa. Jag ska börja med att städa lite idag, vilket innebär att jag ska dammsuga lägenheten. Bort med allt grovt skit som följer med dammsugaren helt enkelt. Steg två i min "bli duktig" stege handlar om mat. Jag ska bli bättre med matlagande och matlådor (kanske till och med en grönlåda någon dag?). Steg tre, träning (både gym och jogga/promenader).

Hm, det blev en ganska liten stege, 3 steg bara?  Säkert glömt något, men isåfall kan det inte vara så viktigt. Det räcker med en liten pall med tre steg till att börja med iallafall, kommer bli svårt nog ändå.

Hm, återigen känns det som det är någonting jag glömt. Det är lite frustrerande, man kan gå igenom en hel dag och tänka att det där lär jag skriva om, eller det där kan jag ju skriva en rad om. Men när man väl sitter vid datorn då har man inget att skriva!  Tur ni har som slipper läsa allt mitt tjat om ni vill, tänk på mig som måste tänka och skriva allt varje dag :)

Neej, måste börja fixa lite nu om jag ska hinna allt jag tänkt innan träningen ikväll.

Be fair, take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0