Innebandy & lastbil


Sitter på hotell i Norge, hur hungrig som hellst! Drack lite youghurt som frukost imorse (gick ju upp klockan 5 för att hinna fixa och så innan jag skulle hämta bilen klockan 7). Tog med mig potatis sallad och kyckling som blev över från igår så åt det efter vägen när jag kommit in i Norge. Ska försöka ta kort på bilen imorgon så ni får se vilken pärla jag åker. Eller iallafall nyckeln, den ska jag kunna fixa en bra bild på. Jag blev kär i den bilen, den är skön att köra :)

Nåja. Såg på telefonen att jag har några bilder från innebandyn igår. Som tur är inte från vår skitmatch, utan från damlagets pausvila då jag hade tråkigt och lekte med kameran som verkade helt förstörd men det blev ju kort iallafall. Ni kan få se några iallafall :)





i

Såå, det var väl fint?  :)   Dock inte så jättefint eller jättebetydelsefullt, men fortfarande bilder. Bilder drar folk :)

Imorse gick jag ju som sagt upp tiiidigt för att åka till Norge. Hämtade bilen, när jag väl insåg vart den var nånstans. Gick runt och plingade på ringklocka och såg allmänt förvirrad ut, tur ingen såg :)   Men fick bilen, den fina passaten med den fina nyckeln. Blev sugen att byta bil, tror nån märker om jag lämnar min saab istället?  Jag tror inte :D

Nåväl, när jag åkt ett tag så ringde telefonen. Blev överraskad, och tillsagd att jag inte borde prata med folk på morgonen på telefon. Lät visst ohövlig och ignorerande, eller något?  Men om du läser det här, jag vill veta vad du gjorde i helgen som var så illa. Annars kan du nog faktiskt sluta höra av dig. (Fast du kollar väl inte här gissar jag...)

Men tillbaka till bilresan. Inte så mycket trafik, vilket jag gillar. Jag gillar ju åka bil, så det är ju inga problem så. Skönt när det är lite trafik, man kan göra lite vad man vill (alltså, få inga dumma tankar nu!). Hamnade till slut bakom en lastbil som jag följde efter ett bra tag tills han åkte annanstans. Jag åkte vidare, såklart, och sen hamnade jag bakom han igen? Dumt, han åkte nog genväg den rackaren!  Men när jag såg han för andra gången fickj ag lov ta bild, anmäl mig inte för vårdslöst bilåkande nu när ni får reda på det!



Syns inte så bra här nu, men är en leverpastejs bil. Troligen norskt märke, är en kille på typ som kalle kaviar fast nån annan (kanske pelle pastej?). Ni tyckte inte de va roligt, förståss. Men jag gillade den, hade inget emot ligga bakom :)

Batteriet börjar ta slut nu, måste stoppa i laddare i datorn. Måste handla något att äta, hungring som en gnu. Sen hamnar jag väl här igen, antar jag. Om någon finns att roa mig, annars kommer jag att sitta vid den norska tvn istället, finns det något bättre än att se tv på norska? Tror inte det faktiskt (IRONI, glad jag ska hem imorogn!).

Kram hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: lys

haha, leverpastej, du skulle rånat! hade du haft mat nu.

2008-10-13 @ 20:35:28
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0