Innebandy


Nu efter två dagar och tvä nätter på konferens, är det dags att dra igång det vanliga livet igen. Om 45 minuter är det samling för innebandymatch med tjejerna, får se hur det går då.

Jag har i alla fall skrivit ut matchprotokoll och typ allting annat jag behöver ligger i bilen redan. Så allt är fit for fight, utom jag. Känner att jag fortfarande är lite _____ efter dagarnas firande men det ska nog gå ändå.

Lite skönt att vara tillbaka, men ändå inte. Skönt att blogga lite igen faktiskt. Kanske är lite beroende ändå :S

Nu ringde kusin också, ville spela poker. Men njaa, känner inte ritkigt att jag är redo för det ännu. Måste ju återhämta sig från dagarna först. Jag är inte så ung och full av energi :P

Efter innebandy ska jag nog handla. Kanske ska bror med, han ville låna pengar. För att försäkra att pengarna  går till mat (som han säger) så vill jag vara med och handla. Lite respektlöst kanske, jag vet inte, men känns som jag vill ha koll.

Nåja, ska packa, äta och göra mig klar att pysa.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha men! Jag som fjäskade så mycket för henne. Blev jag vräkt i alla fall. Attans :)

2008-10-18 @ 16:21:31
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: lys

hahahaha, fjäääska mera?=)

2008-10-18 @ 20:39:35
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0