Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut


Jaaa, inatt var det min tur att drömma!  Sovit ganska bra inatt iallafall, med öppet fönster. Tror det är därför jag sovit dåligt senaste nätterna, pga lite för varmt.

Men nu till saken. Drömde sjuka drömmar inatt. Första var att jag var på någon slags förfest eller liknande hos någon okänd, gick med en tjej. Jag skulle av någon anledning låna ett halsband av henne istället för det jag hade men hon märkte ju att jag hellre hade på mig mitt egna halsband (fast snäll som jag är så byter jag ju ändå). Hon blev lite sur, men visade ändå ganska stort intresse för mig. Där någonstans vaknade jag till, men somnade ganska snart igen.

När jag somnat så fortsatte festen, och det blev bara konstigare. Av någon anledning så slickade tjejen mig på mina fingrar (någon viss hund som uppmuntrat till det i min dröm kanske)? Det kändes ju liite konstigt sådär, men jag accepterar ju det mesta :P   Det fortsatte med att jag också började slicka på mina fingrar och till slut så blev det kyssar istället för handslickningar. Så slutet var väl ganska trevligt, men njaa, lite osäker på om det är bra sätt att komma dit på :)

Tyvärr finns inga bilder från drömmarna, då jag glömde kameran hemma...

---

Men nu tillbaka till det verkliga livet. Lars, han som jag tränar tjejerna tillsammans med, har stött på komplikationer och kan inte hinna till matchsamling. Han kommer kanske till start av andra perioden, typiskt! Så det här blir första matchen jag ska ta samling, försnack och allt sånt själv. Det är lite jobbigt med han då han försvinner lite sådär, men det är ju giltiga anledningar till varför han inte kan, men ändå. Samtidigt är det lite bra, för jag får ju ta lite ansvar. Se om jag skulle klara huvudansvaret liksom. Men annars gäller allting idag som tidigare. Innebandy, innebandy innebandy.

Ska sticka iväg nu och hämta lite grejjer. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lys

du borde sluta drömma =)

2008-10-13 @ 10:57:18
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0