Idag have jag been översatt some text


Ja vad har jag gjort idag då? Roliga grejjer serru, 7-10 fixade jag det jag skulle fixa idag (dvs anledningen att jag åkte dit tidigare) och därefter har jag setat och översatt dokument från svenska till engelska. Oooh va de e skojsigt, jag önskar jag fick göra mer av det (och det får jag, för imorgon drar jag igång igen!). Men inte så mycket kvar iallafall, gött det.

Sitter här nu, igen, trött och lite hungrig. Inget att äta som bekant, måste handla idag så ska nog snart åka. Sen är det träning ikväll. Sen blir det hem, duscha och slappa soffan tills jag ska soova.

I belive I can fly
I believe I can touch the sky

Lalala... tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0