Heroes och massa varmt!


Nu svettas jag, förut frös jag. Har varit så hela dagen, varmt, kallt, varmt kallt och så vidare i samma veva. Och jag har klätt på mig och klätt av mig allt efter vartannat. Måste ha feber, eller hur? Vad skulle annars förklara detta? Någon som sitter och leker med termostaten? Inte troligt. Så det blir nog att stanna hemma från jobbet imorgon också och sen jobba på torsdag. Sen är jag ledig fredag lördag och på söndag blir det Mora för hela slanten.

Jag har ätit chokladkaka nu på kvällen, tänkte bevisa att också jag kan trycka i mig en chokladkaka på kort tid. Men det gick sådär, måste jag säga. Halva kakan kvar och nu blir det nog inget mer ikväll, då kommer den nog upp igen. Så ja, jag är ingen duktig chokladätare, men vi skyller det på feber tycker jag.

Tillsammans med chokladkakan har det blivit tittande på tv-serien Heroes. Jag kan inte sluta tjata om hur bra serien är, även om det säkert finns många som inte skulle gilla den. Jag funderar på att börja se den från säsong ett, helt från början. Bara för att komma ihåg allt, se om det är lika bra som det var första gången. Men nu kollar jag på nya avsnitt så det får ju duga, det är ju faktiskt bättre ändå det :)

Jag börjar känna mig värdelös, onödig och bara helt jävla försumbar. Hoppas det känns bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: lys

jag har massa klagomål, men tar allt i samma kommentar, är det okej? ja alltså du har inget val, ville bara vara artig och fråga utan att få svar. (som jag brukar göra..)



inspirerad av att köpa choklad pga allt prat? alltså, fattar du inte att du börjat bli beroende nu? snart MÅSTE du ha choklad. tror du att marie låter bli att köpa för det är långt till affären eller om det är snöstorm? nooonono. glöm det. snart kommer du också knata till Konsum, seriöst!



och vad faen sa vi om pizza? SALLAD sa vi.



och angående termostatproblemet, jag tror att du borde ha på dej mer än klänning. det som är problemet. eller så går du ute när du är sjuk så det blir sämre. pga mej?

men jag uppskattar massa mycket att du följde runt älven igår. du är en äkta vän du, ska du veta. guld värd.



krya på dej nu.

puss

2008-10-29 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0