Helgen då ingenting blev gjort?


Hm, jag har gjort mer den här helgen än jag räknat med, och ändå känns det som inget blev gjort till slut ändå? Men jag gjorde ju en del saker jag inte räknat med (poker, hemsidearbete samt ett besök hos lys) och gjorde inte en del saker jag tänkt göra (städa, handla, tvätta m.m.). Dessutom hade jag planer små planer att åka utanför Borlänges gränser den här helgen, men det blev inget av det heller.

Nu sitter jag här iallafall, vaken före tuppen och alla andra. Ska till jobbet tidigt idag så jag kan testa ett program som måste vara testat idag. Borde egentligen ha testat det i fredags redan, men då satt jag upptagen med annat och kände inte för att sitta längre än till 18.00 på en fredag. Så nu får jag bita i sura äpplet och gå upp liiite tidigare än annars. Sitter och äter frukost. Dock inte samma frukost som jag brukar, då jag som bekant inte handlat i helgen, kylskåpet är heeelt tomt känns det som. Finns typ inget ätbart i lägenheten, men igår fick jag det utmärkta förslaget att göra en frukostgröt som jag kunde äta med lite sylt till. Tack för det förslaget, det mättar iallafall? :)

Idag då? Som sagt tidigt till jobbet och sen blir jag väl där ett bra tag gissar jag. Men jag har matlåda idag, då jag varit duktig och gjort mat i helgen, så kan ju jobba in en halvtimme på lunchen också. Sen måste jag ju handla idag och ikväll sen så är det träning med tjejerna. Med lite tur hinner jag med någonting annat roligt däremellan också, bara inte kommit på vad det roliga är ännu :P

Kom på en sak till jag borde gjort i helgen: Gymmat. Jag har inte varit på gymmet sen i tisdags, nästan en vecka sedan. Blir inte att gå dit idag heller så imorgon blir det, en vecka efter förra gången. Det är lite lång tid emellan, men man får vara glad över att man kommit igång igen istället för att gräma sig över att man inte är dit så ofta. Bättre någon gång ibland än ingen gång alls?

Snart slut på gröt, så snart slutbloggat. Jag har ändå ingenting mer att skriva, så passar väl bra att jag ska slutar nu?



Take care guys and girls, take it easy out there.


Kommentarer
Postat av: lys

grööönsallad!

2008-10-06 @ 10:50:21
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0