HAHA, vilken vits!


Var på väg till jobbet igen men började läsa en kalletidning och sprang på en vits så jag inte kunde sluta skratta. Kanske är det jag som är trött och lättroad, eller så är den här helt enkelt en klass för sig.

En man gick ut på isen för att fiska en kall vinterdag. Han började borra ett hål, när han fick höra en dundrade stämma från ovan:
- Det finns ingen fisk under isen.
Mannen blev lite förundrad, men fortsatte borra. Snart hörde han stämman igen:
- Det finns ingen fisk under isen.
- Är ... är det du, Vår Herre? undrade mannen.
- Nej, det är vaktmästaren här i ishallen, lät det från högtalarna.

Kan du sluta skratta? Jag vet att jag inte kan det iallafall, den var lite hysteriskt rolig faktiskt :)

Men nu försvinner jag, tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0