(god) morgon


Nu är jag vaken igen efter max 5 timmars dålig sömn. Har legat och svettats inatt, vaknat några gånger då och då. Orolig sömn, troligen pga värmen? Ska duscha, äta och klä på mig, sen blir det att gå till jobbet. Tänkte lägga upp min lista på saker jag ska göra, förhoppningsvis idag då. Tycker jag varit lite duktig igår faktiskt, som gjorde så mycket som jag faktiskt gjorde på min lista. Var ju iofs saker jag bara måste göra, men ändå :)

* Ringa Malin om matchkläder
* Ringa Johan C
* Ringa Lennart om sjukvård

Sitter här och gäspar, trött som fasen nu. Man skulle kunna tro att det är man kommer få vila ut lite nu när det är helg, men vi får väl se då. Risk finns ju att jag kommer sitta uppe hela dagarna ändå. Började bli illamående igår när jag låg i sängen, fortfarande inte riktigt bra. Skyller på risgrynsgröt jag åt igår, det enda jag åt som jag inte brukar äta.

Men idag har jag matlåda med till jobbet, skönt det. Fick ju matlåda av systern är jag "fixade" hennes dator (var ju inte så jättesvårt det jag gjorde direkt). Det var kassler jag fick iallafall, och någonting gott till det. Mums mums, säger jag :)

Sist men inte minst. Varför tvekar jag egentligen? Jag går runt och klagar på saker och när jag får möjlighet att ändra på det, då tvekar jag? Kanske slutar med att jag inte ändrar alls? Dumt, otroligt dumt. Fick lite hjälp att göra rätt sak igår, men vet ändå inte hur det blir. Jag får inte tveka, måste kunna vara bestämd iallafall!

Nåja, ska duscha nu så jag kanske blir ren idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0