God morgon Sverige!


Vaknat nu, inte lika tidigt som jag räknade med igår (av flera anledningar). Borde satt klockan på ringning tidigare, det glömdes, och dessutom skulle jag inte ha snoozat så mycket (även om det är skönt). Så blir inte att komma nå mycket tidigare till jobbet idag nå, men det fungerar ändå.

Nu ska jag fixa ihop lite youghurt så jag får frukost idag också, sen ska jag se på tv och fixa fram kläder för dagen. När jag gör det, så kan ni få roa er med en bild på ett skumt svea torg. Bilden togs förra veckan, troligen någon som hade en rolig natt?



Idag har jag för övrigt igen matlåda, så nu är jag tillbaka till det "dåliga" livet utan matlådor. Får gå ut och äta idag alltså. Men klaga inte, faktiskt haft matlåda i två dagar den här veckan ju :)

Kommentarer
Postat av: lys

en gång ingen gå´ng, två lika med noll! du måste alltså upp i tre lådor om det ska räknas, din fuskare!

2008-10-08 @ 10:44:25
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0