God morgon, måndag


Sitter här, relativt nyvaken. Messades lite inatt, trots jag inte kommer ihåg det. Vaknade uppenbarligen till, svarade på ett mess och sedan somnade igen. Vaknade inte av att jag fick nästa mess så det svaret skickade jag nästan 1,5 timme senare. Skönt att veta att även jag kan sova om telefonen ligger bredvid och vibrerar :)

Idag är det som alla vet måndag. Jag borde kanske vara på jobbet tycker ni? Jo det tycker jag också, men känner inte för att gå dit tidigt idag så siktar på att börja klockan nio idag. Har inte duschat än heller, så det måste göras. Har inte ätit än heller, så det borde jag kanske också göra. Men... varför sitter jag här då? Bra fråga, det är väl så kanske att jag blivit beroende? Om det stämmer, är mitt första stora beroende ett bloggberoende? Hm, okej, det är väl iallafall bättre än cigaretter, snus och kaffe iallafall. Bara ingen lider av det, passiv bloggning heter det. Samma som passiv rökning, fast för bloggning istället. Ni får klaga om ni vill att jag ska sluta snacka goja här :P

Händer inte så mycket idag heller. Jobb typ 9-18 eller liknande. Sen träning 20.30 till 22. Kanske tidigare till träningen och kolla på F95-96 som tränar före också?

Idag blir jag nog gul kyckling på jobbet, gul t-shirt och gul/vit skjorta utanpå det. Vågar inte ta bild, för då blir jag utskrattad? :)

Har ni funderat något på min lilla tankenöt från igår då? Meningen med livet? (Bara så ni vet så garanteras inga svar här i bloggen, jag ville bara lyfta frågan). Kanske blir lite funderande runt den frågan idag annars?

Ojoj, duscha nu ju! Kram hej

Kommentarer
Postat av: lys

jag vill se kyckling, snällllaaaaa, jag vill jag vill jag vill. annars blir jag ledsen.

2008-10-20 @ 09:29:10
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0