Glömske petter


Nyss hemkommen från jobbet men insåg ganska snart att jag måste tillbaka för att hämta min cykel. Jan på jobbet hoppas av glädje då han också får låna min office-skiva idag (skulle haft med mig den idag, men glömde den precis som med allting annat dessa dagar.

* Glömde matlådan igår.
* Glömde gå upp i tid imorse.
* "Glömde" matlådan idag ;)
* Glömde skivan till Jan imorse
* Glömde ta med cykeln hem från jobbet.

Säkert glömt massor med mer saker, isåfall får ni ropa på mig så ska jag fixa det också!  Men tanken för resten av dagen är iallafall att jag ska ner på stan, lämna skivan, ta med cykeln hem och sen väl hemma ska jag... nog städa. Och kanske tvätta. Och massor med vila! :)

Ringde pappa på vägen hem för att höra om han skulle vara med på pokern i helgen eller inte. Fick reda på att de hade åkt till IKEA de jä*larna. Skulle visst köpa nå garderober eller va de nu va, frågade om jag skulle ha något. Men nej, jag behöver väl ingenting från ikea?  Skulle isåfall vara fler tallrikar så jag inte behöver diska så jätteofta? ;)   Nej men det är väl inte så jättetrevligt om man skulle fylla hela diskbänken med disk, så jag tror jag skippar den idén.

Senaste dagarna har det också bestämts att jag ska köpa en "skog" och sätta in i vardagsrummet. Eller ja, jag ska kolla iallafall. Ska bara se till att få med mig en hjälpreda som kan det där med gröna saker. Gäller att vi har tid någon gång också, men det löser sig. Bestämt att det ska kollas iallafall och jag tror faktiskt att det kommer bli skitsnyggt om jag får hit lite grönska (gäller bara att jag får dem att överleva också, inte så intresserad av att byta ut varannan vecka). Kanske någon kan ta på sig att komma hit och vattna? ;)

Men nu ska jag väl gå tillbaka till stan då, därifrån jag nyss kom typ. Bara jag inte fastnar på jobbet så kommer jag ganska snart hem igen för både städ, tvätt och vila.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0