Ganska bra film och god natt


Nu har jag sett "Layer Cake" som precis visades på tv. Hade som sagt sett den förut men då jag inte kommer ihåg hur det gick så kunde jag ju se den igen. Slutbetyget då? Jodå, ganska bra!

Nu har jag i vilket fall blivit trött också, hoppas kunna lägga mig och sova utan större bekymmer. Vakna med träningsvärk imorgon kanske?

För övrigt har jag börjat fundera på min lägenhet. Jag vill göra någonting här, men vet inte vad. Nya tapeter har jag funderat på, kanske möblera om också? Dessutom skulle jag vilja ha några växter också, måste bara lära mig vattna dem. Men typ stora trädliknande eller buskliknande växter som inte är så känsliga på vattning och sånt skulle passa mig. Några förslag på vad man skulle kunna köpa?

Dessutom blir jag mer och mer sugen att skaffa en tatuering. Men då jag inte vet vad jag vill ha för tatuering så blir det ju lite svårare. Vill ju inte tatuera sig bara för sakens skull, det ska ju ha nån mening tycker jag. Så det får nog ligga på is ett tag till, jag får fundera vidare!

Men nu ska jag sova, upp och jobba imorgon igen!

Natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0