Gammal man


Jag börjar bli en gammal man!

Jag ser tydliga bevis, hela senaste veckan har varit späckad av bevis! Jag har glömt handla, jag har glömt bort att besöka syster och jag har glömt massor av saker! Måste bli ordning nu innan man blir tvångsplacerad på ålderdomshem :S

Sitter här nu iallafall, jobbat 9,5 timme idag. Ursäkta att jag svär, men JÄVLIGT bra start på dagen med gröt (trots ingen mjölk)! Tror det kommer bli mer sånt faktiskt.

Handlade idag då jag glömt bort att göra det i helgen. Men, när jag kommer till affären så står jag och funderar.. "vad skulle jag köpa?". Åkte därifrån med två youghurt, ketchup och en påse gott och blandat. Alltså, jag trodde jag skulle typ storhandla eller något, men isåfall har jag glömt allt jag skulle ha typ. Som sagt, gammal man!

Jag skulle vilja lägga in en bild här, men har ingen bra att bjuda på tyvärr. Finns inget bra att ta kort på heller, så ni får stå ut med ren och skär tråkig text.

I helgen ska jag till Insjön, seriepremiär för tjejlaget i innebandyn. Lite spännande, hoppas att det kommer gå braaa. Någon som kommer och hejjar? :)    Och imorgon ska jag hälsa på syster efter jobbet, hon har fått problem med datorn (skulle alltså kollat på det i helgen egentligen), så då blev jag inbjuden. Kanske skulle få mat också, då ligger hon högt på favoritlistan :)  Sen får vi se om jag ska ut på äventyr också, det är sånt som märks. Annars lär jag väl sitta som klistrad vid dumburken även imorgon. Så då vet ni, är jag borta imorgon så är jag på äventyr :P

Nu känns det som jag bara mumlar, så jag ska ta och borta och lägga mig. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: lys

gammal man, gör så gott han kan.

2008-10-07 @ 15:26:31
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0