Gammal man, gör så gott han kan


Två saker på tv jag vill se nu, samtidigt. Hur gör man då? Svaret ser ni nedan.



Hihi, två tvprogram samtidigt :)   Men missar ju rösten på ena programmet, men det är väl bättre än missa hela programmet iaf.

Och Lys, jag tänkte om jag trampade på några ömma tår. Därför jag blev fundersam, speciellt när det blev tyst också. Men nu vet jag ju varför det blev tyst, så det är okej. Jag är glad du inte blev arg bara :)

Nu ska jag återgå till tvn och mmmmmmm :)


Kommentarer
Postat av: lys

mmmm..marabou. du vet att min morbror jobbar där va =p





neje jag bara ar tid på mej att fixa annat ibland, sen hör jag av mej, alltid, det vet du.

2008-10-20 @ 09:28:32
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0