fryyyyser


Fattar inte det här, undrar om jag är sjuk?  Sovit halvtaskigt inatt, gick ju och la mig ganska sent och vaknade tidigt.   Vaknat lite till och från under natten också. Nu sitter jag här, fullt påklädd, och fryser. Nästan sugen att ta på mig en jacka eller något, men det vore ju sjukt. Men nej, jag vill inte vara sjuk, så det tänker jag inte vara heller. Inte idag!

Ska snart iväg och kolla på innebandy, sen ska jag hem till mina föräldrar och få en matbit. Annars händer inget intressant idag, ska försöka fixa grejjer till matchen som vi ska spela imorgon men det har jag ju heeeela dagen på mig att göra :)   Utöver det ska jag försöka hinna göra lite tråkiga saker som att städa, tvätta och diska.

Men nu ska jag se lite mer på tv innan jag ska iväg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0