Frukostnöje


Nu på morgonen/förmiddagen har jag ätit frukost (trots att jag inte har någonting hemma). Så det blev START, utan någonting till. Ingen youghurt som jag brukar.


Till min frukost har jag kollat på Top Model (inte för jag tycker det är bra utan snarare för det inte finns något bättre på tv just nu). Fick lära mig hur man ger massage också, trodde det skulle vara mer hands on och inte bara ett finger? Men man får lära sig varje dag :)


Annars har jag inte hunnit göra mycket idag, men klockan är ju inte ens 10. Så jag har ju hela dagen på mig att göra något? Men huvudsaken jag ser till att bli frisk idag (sov mycket bättre inatt för övrigt).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0