flytta flytta


Jaha, idag har jag fått reda på nyheter. Syster ska flytta till Säter och bror ska (kanske) flytta till American Take Away (typ). Men jag slipper flytta, trivs bra här. Allt är nice. Men troligen lär jag väl få hjälpa till med flyttlass både för systern och brodern, men det är ju iofs okej. Det är ju trots allt en av de saker jag känner att jag är bra på (ställa upp, inte flytta).

Annars är det inte mycket nytt under solen. Har insett, igen, att jag måste städa snart. Kollade på min dator idag, brukar inte kolla så noga. Den verkar ha sugit åt sig lite damm, kanske måste kolla insidan på den också? Här får ni ett mysigt fläktgaller till datorn.



Så ja, ni kan förstå att det är lite skit även på andra ställen här i lägenheten då? Har fått igång en tvättmaskin idag iallafall, så jag är lite nöjd. Kommer ha både städning och diskning kvar till imorgon om jag får tid över imorgon, men diska måste jag iallafall. Men imorgon har jag 2 matcher jag vill kolla på och sen har vi match med tjejerna som jag måste vara med på. Så det ser ut att bli innebandy mest hela dagen imorgon, det va väl roligt då? :)

På måndag bär det ju av till Norge också. Bilresa den här gången, istället för tåg och flyg. Jag är mest rädd att jag kommer åka vilse efter vägen, komma bort mig helt. Men jag har fått en liten färdvägsbeskrivning plus att jag har ju min GPS så jag tror att jag ska komma fram, även om det kanske kan bli lite problem någonstans efter vägen.

Sen ikväll ska jag hämta matchkläderna från tryckeriet också, har fått på lite reklam. Ska hämta de ikväll så vi kan få spela match imorgon. Sen imorgon ska jag hämta ispåsar och linement till vår sjukvårdsväska. Sen är det ju som sagt innebandy mest hela dagen imorgon.

Känns som jag säger mest samma sak hela tiden nu, så ska sluta skriva :)

Bye mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0