Feber eller snösjukan?


Oavsett vad det är som är fel, så är jag seg idag. Trött, växlande varm och kall, huvudont. Gissar att jag kan ha feber liggandes kvar i systemet ännu? Legat i soffan hela dagen förutom däckbytet, msn vill inte leka med mig heller. Sovit en sväng på dagen också, inte något jag är van vid. Men det var skönt ändå. Får inte igång msn nu heller, tror jag börjar bli msn-hatad. Jag är inte bara blockad av någon enskild person utan av hela msn? :S Snön har ramlat ner under hela dagen känns det som och det kommer bara bli blä av allt. Trots att jag inte gillar snön så är jag sugen att gå ut och gå en sväng men jag känner inet att jag har ork. Jag vill bara ligga i soffan idag, skulle haft någonting gott att äta men chipsen är slut och kskafferiet är tomt (som vanligt). Jag ska lägga mig i den där soffan igen, får se om jag blir insläppt på msn senare ikväll. Om inte så vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0