Fääärdig


Då var även den här dagen avklarad, inga fler uppdrag idag.

Men däremot har det skapats ett antal uppdrag som jag bara måste komma ihåg, så jag skriver upp dem här!
* Ringa Josefin K, Josefin B, Louise, Sofia och Elin om match och dömning
* Ringa DIBF om dömning och tröjor
* Ringa Malin om matchkläder
* Ringa Sören om tröjor
* Ringa Julia om målvaktsutrustning
* Lämna tröjor på tryck
* Ringa Johan C
* Ringa Lennart om sjukvård

Säkert någonting mer som jag glömt, men då är det så. Troligen inte så viktigt om man glömt det, det är mitt motto. Var iallafall till syster idag och hon hade fått nå skit på datorn. PC-doktorn fixade det (troligen, slutade komma upp iallafall) och fick en fiin belöning. En matlååda! Och inte vilken som helst heller, utan den avgörande matlådan, som får den här veckan att räknas. Det du lys! ;)

På söndag är det dop. Jag vet inte om jag vill gå. Vet inte hur jag ska göra, så ni får gärna ge mig förslag. Missar ju innebandy om jag åker, plus att jag ändå måste gå tidigare för jag ska på annan innebandy (okej nu tror ni jag är nån slags innebandynörd, men det är jag också) så jag tycker nästan jag kan skippa dopet helt. Ingen som dör av det, så det är nog okej.

Åh, vet inte hur jag ska hinna med allting jag vill och borde göra imorgon. Tror jag får lov att skjuta lite av min lista till fredagen, även om det känns dumt. Men annars hinner jag ju inte jobba imorgon, måste nog börja 7 så jag kan sluta 15 tror jag. Annars hinner jag ALDRIG!

Snälla någon, hjälp mig att bli på bra humör. Alla medel är tillåtna, utom narkotika-klassade medel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0