Det känns lugnt nu


Jadå, nu har jag varit och hälsat på bror. Känns bra att ha varit dit iallafall, trots att vi typ aldrig har kontakt eller så. Känns bara så overkligt, varför vill någon skjuta min bror? Vad har han gjort för att förtjäna det?

Hälsade som sagt på honom iallafall, jag stod bredvid honom en kortare stund (troligen under en minut) innan jag fick lov att gå därifrån. Var inte långt ifrån att svimma där, började svettas och halvt svartna för ögonen. Var in senare igen och då gick det bättre. Tycker bara att det är så svårt, jag har ju ingenting att säga honom egentligen då vi inte har någon egentlig kontakt längre.

Men nu ska jag sova, jobba imorgon.

Natt natt, kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Det minskar risken för bröstcancer :) Så det är ju bara att hinka kaffe för glatta livet. Det blir konstant fika i fyra veckor.



Hemskt det som hänt. Tänker på dig :/

2008-10-29 @ 23:52:54
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: lys

tack för att du ringde igår, vet inte om det gav dej något egentligen, men mej gav det en del.

2008-10-30 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0