Det börjar hända saker


Slutat jobbet för ca 45 minuter och nu väntar min att göra lista på mig. Redan hunnit klara av några saker som jag kan kryssa bort :)

* Ringa Josefin K, Josefin B, Louise, Sofia och Elin om match och dömning
* Ringa DIBF om dömning och tröjor (x)
* Ringa Malin om matchkläder
* Ringa Sören om tröjor (x)
* Ringa Julia om målvaktsutrustning (x)
* Lämna tröjor på tryck
* Ringa Johan C
* Ringa Lennart om sjukvård
* Fixa MEMatch före söndagsmatchen

Ja, det har minskat lite iallafall, räknar med att kunna kryssa bort 3-4 saker till idag också och då är det ju inte så mycket kvar sen!  För övrigt så finns det ju en del som man kan kolla på på tvn ikväll, om man vill.

3an
  • 20:00 Du är vad du äter
  • 21:00 Lyxfällan
  • 22:00 Hell's Kitchen

  • 6an

  • 20:00 Simpsons
  • 20:30 Family guy
  • 21:00 Day after tomorrow
  • 23:15 Scrubs
  • 23:45 Scrubs

  • Vet inte riktigt hur jag ska få ihop kvällen, när allting visas samtidigt. Men spelar nog ingen större roll, gissar att jag inte kommer ha tid för att kolla på nå tv ändå?

    Känner att det börjar bli dags att göra lite annat, orka sitta här och dega? Tack nej tack.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0