Dagens slut


Dagen är slut och jag har inte gjort mycket, i vanlig ordning.

Började med att jag vaknade klockan 6 av ren tur, hade glömt sätta klockan på tidigare ringning då jag skulle lämna bilen för byte av kamkedja imorse klockan 7. Så tog mig upp ur sängen iallafall och åkte iväg för att lämna bilen. Sen gick jag till jobbet, jobbade 7.30-16.30. Gick hem, kikade tv och sen blev det som sagt innebandyträning med tjejerna. Sen hem, duscha och nu sitter jag här.

Imorgon då? Ungefär samma som idag, fast ändå annorlunda. Jobba och sen förhoppningsvis få hämta bilen igen. Träningsmatch i Falun klockan 19 på kvällen, samling klockan 18. Ja, sen blir det väl hem och sova igen gissar jag?

Låter ju inte alls som jag lever något inrutat liv väl? Neeej dåååå :P

Men glömde ju säga, att jag har fått prata i telefon idag också. Stackarn J ringde, sjuklingen. Men hon är på bättringsväg, skönt det iallafall. Men skönt att veta att det finns någon som vill prata med mig (även om hon kanske bara hade tråkigt nu när hon var sjuk?). I vilket fall är det ju trevligt att någon vill ringa ibland :)

Nu ska jag kika på South Park, men vi hörs imorgon. Eller en annan dag.

Och du, hoppas det gick bra att flytta akvariumet utan mig  ;)


Kommentarer
Postat av: lys

stackars fiskarna, en är faktiskt borta. kan ha tappat den ute. seriöst. dumt. och du, idag lyckades jag tappa ena glaslocket så nu är det öppet hav där..jag är dålig. stackars dom.

du skulle gjort dte bättre.

2008-10-02 @ 21:52:45
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0