Dagens räjsing


Dagen började ganska bra med sovmorgon, frukost och sedan vara på sjukhuset kl 9.30. Vi jobbade på lite (jag hade inte så mycket att göra, rulla tummarna?) så jag kunde räjsa hem tidigt, åkte 13.30 typ.

Innan jag börjar det riktiga inlägget så vill jag bara fråga, vem har designat detta? Vem har kommit på att sätta toalettrullarna där nere? Ganska dåligt planerat, faktiskt. (Har ni problem med att kolla på toaletter, kolla inte på nästa bild). :)



Men vi börjar från början, vaknade relativt tidigt trots sovmorgon. Låg och kollade på lite tv och messade lite tills det blev duschdags. Fixade på mig lite kläder och sen blev det frukost. Tyvärr fixade jag ingen bild på frukosten, men blev en halvsuddig bild på mig (om ni nu tror mig när jag säger det är jag).



Istället för bild på frukost så får ni en detaljerad beskrivning av frukosten.
* Youghurt med musli
* Mackor med smör, ost och skinka
* Två små pannkakor
* En skiva melon
* Två skivor honungsmelon
* En skiva ananas
* En skiva av nån annan konstig frukt jag inte gilla så mycket

Försökte dessutom få i mig lite "matfrukost" (stekt potatis, bacon och korv) då jag räknade med lång dag utan mat. Det gick dock inte så bra på morgonen så blev inte så mycket sånt (tyvärr, visade det sig).  Efter frukosten checkade jag ut från hotellet och åkte till sjukhuset för att jobba. Inte så mycket att säga om det, blev klar tidigt så jag kunde åka 13.30. Visste att det skulle bli möte klockan 18 så jag försökte skynda mig iväg (tog ju 5 timmar att åka dit igår) och när jag kommit in i Sverige så ringde jag tränar-Lasse och fick till slut också reda på att han skulle inte kunna delta på det mötet (vilket gjorde det än mer viktigt att jag skulle hinna). Gasade på ute på skogsvägarna, där det stod jägare ute vid varenda träd såg det ut som. Jag var allvarligt lite illamående när jag kom ut ur skogen i Sverige, gick kanske lite för fort på vissa ställen. Men berätta inte för mamma, då blir hon gaaaalen :P   Gasade för övrigt på en del ute i skogarna i Sverige också, men har man räjsärbil så ska man väl räjsa? :)   Ni fick ju inte se bilnyckeln heller, så här kommer den. Ni måste bara erkänna att den är liiite cool!



MM instämmer i dina tankar, en sån bil skulle man haft med en sån där nyckel ;)

Men nåväl, mötet var det ja. Jag kom till Borlänge ca 17.30 (körde alltså på 4 timmar idag) och mötet började 18.00 så jag hade ju en heel halvtimme på mig att åka hem, hämta bilnyckeln till min bil, åka till garaget och hämta grejjer till mötet från bilen och sedan åka till forssaklack. Hade faktiskt 10-15 minuter tillgodo där så jag hade ju hunnit med mer om jag velat :)   Först var det föreläsning av en som heter Anneli (tror jag) om vett och etikett för idrottsföräldrar. Lite som man kunde ta med sig där kanske, även som ledare. Men mest fokus på föräldrar och det är jag ju som bekant inte. Därefter fick vi som lag möjlighet att prata om föreläsningen eller så, men blev mest snack om situationen i laget *suck*. Okej, det är skönt att det kommer fram, för verkar ju som vissa tjejer funderar på att sluta pga detta och så ska det ju inte vara. Men så jävla jobbigt tycker jag, orkar lixom inte hålla på (men måste ju). Dessutom blev det ett litet ifrågaställande om huruvida Lasse är huvudtränare eller inte, då han inte varit med så mycket senaste tiden. Men ja, han är huvudtränare ändå, kommer ju bli bättre hoppas vi.   Imorgon blir det snack med tjejerna som inte kan sköta sig i laget, får se om det blir nå bättre. Jag vet allvarligt inte vad jag ska kunna göra, känner mig helt vilsen :(

Kanske skulle spenderat mer tid med boken som fanns på hotellrummet istället för att sitta vid datorn hela kvällen igår? Där kanske man kan hitta vägledning, bli upplyst? För er som inte vet vad det är för bok som finns på hotellet så kommer en fin lite bild här.



Väl efter mötet tänkte jag åka till damtränignen för att lämna ett par shorts, men det va ingen träning verkar det som. Det spelades handboll istället, dumt. Vände hemåt igen, åkte förbi pizzerian här i forssa centrum och köpte en kebabrulle, trevligt att få mat igen (för den som gillar att hålla koll så åt jag alltså frukost halv nio på morgonen och kebaben halv nio på kvällen, bara vatten däremellan). Det var alltså jääkla gott :)   Skulle ha lagt upp en bild på den också men tyvärr så placerades dressingsburken och kebaben lite dumt runt varandra så det såg ut som någonting annat och då blir det ingen bild för er heller. Ni kan ju få idéer....  Ni får tänka er en kebab istället.

Hm, blev ett långt inlägg idag igen. Men hoppas ingen klagar (om någon gör det, klaga inte här, ingen som lyssnar här).


Kommentarer
Postat av: lys

haha, kom på nå eget! jag som visade toaletter först. och jag lär ju visa dne nya när dne väl kommit med =P

2008-10-14 @ 23:46:26
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0