Dagen som kommer idag


Ska snart springa iväg till jobbet, i regnet. Det känns såklart jättebra! :)

Igår kväll tog jag en bild på mina fina bambus som jag fått, de verkar få steroider tycker jag? :)   De växer iallafall, och det känns ju positivt!



Funderar snart på att göra som bambu-doktorn har sagt sedan första dagen, alltså kanske kapa av den lite så den inte är så stor. Det skulle visst vara bra eller något, jag vet inte. Känns ju inte så trevligt att klippa av någons armar eller så, men den börjar ju se lite övergödd ut.

Nåja, springa till jobbet (utan något i magen, det var ju dumt).

Kommentarer
Postat av: lys

haha =) dom är inte döda iaf!

2008-10-09 @ 10:52:25
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0