Dagen i bilder


När dagen började kände jag inte alls för att göra någon nytta. Satt mig således framför tvn med gitarren i knät och lirade lite Guitar Hero. Det gick bra (på medium) tills det började gå dåligt (på Hard) och jag ville sluta. Så då fanns inte mycket annat att göra än att börja göra nytta då? Började med att kolla på min tvätthög och insåg att någonting måste göras.


Sagt och gjort, maskinen fick göra lite nytta idag också, och som ni ser så tvättar jag mer än ett plagg åt gången ;)



Förutom tvättning har det blivit diskning 2 gånger. Ni får "tyvärr" bara se bilder från sista diskningen, då jag inte såg så trevlig ut på bilderna från första diskningen :)   (Om någon tycker det är mycket disk så beror det inte på att jag diskar sällan utan på att jag har så mycket besök som använder mina tallrikar) :P


Jag har dessutom "gjort" mat idag. Finns troligen många matkritiker som skulle spy på mig för att jag ens tycker att detta är mat, men det mättar magen och det är ju ganska lätt att göra. Det är ju trots allt bara att värma på :P


Dessutom har jag gjort lite rent i köket också idag, fixat spisen lite fin och dammsugat. Mer av den städningen blir det, bara jag orkar. Men ni får lite bilder på mig in action där också.


Annars har det inte blivit så mycket mer idag, ännu. Kan ju tillägga att jag haft hjälp av Miss Li att ta mig igenom diskning, tvättning, matlagning och städning. Henne behöver jag ju iallafall inte dela med någon väl? :)    Dessutom har jag filtrerat bort vissa bilder som inte passade sig här, då jag började dagen utan byxor. Jag vill ju inte skrämma iväg mina läsare! :)

Hm, jaha. Det här var väl väldigt intressant antar jag? Hm, gissar att det kanske var en dålig hyllning till mitt enmånadersjubileum?  Men kom på någonting bättre själv då!  Otacksamma jäklar?

Kommentarer
Postat av: lys

du är fan duktig. KVINNOR KAN!

2008-10-25 @ 18:40:16
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice blogg hördu!! :)

2008-10-25 @ 18:44:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag kommer att fundera ut ett lagom hårt straff för det tills jag kommer ner till Lisette. Som tur är gick de ju vidare, så du kan ju rösta på lördag istället. Men gör du det inte då så blir det minst sträckbänken :)

2008-10-25 @ 21:42:02
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0