Då var det dags!


Japp, snart dags att gå iväg till jobbet för att göra ännu en dag.

För er som undrar hur det gick igår, med städning och dylikt, så blev det faktiskt en del städat gjort igår också. Fixade nästan rent i hall och matplats, funderar på om jag måste försöka flytta lampan över matbordet på något vänster också. Men får se hur det blir, om det blir hållbart. Annars får jag ändra tillbaka allt :)

Ikväll blir det ju innebandy, så troligen inget städa idag. Men kanske imorgon hinner jag fixa lite städ före poker hos kusin? Sen har jag ju heeeela söndagen på mig :)

Meen nu måste jag pysa till jobbet. Kommer ihåg matlåda idag gör jag också, DUKTIG ;)

Alla ni som sover, sov vidare. Alla ni som ska jobba, stick och jobba då! Alla ni som ska plugga, lycka till med plugget. Det kommer nog gå bra med allt ska vi se :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0