Då sitter man här igen...


Sitter här, har tråkigt. Vet inte vad jag ska göra, men lär äta frukost snart. Börjar nästan ångra att jag sa nej till poker som ska spela ikväll, men njaa, vet inte jag.

Jag vill hitta på något, men vet inte vad. Funderar på att ta en promenad men det är ju lite halvtaskigt väder och om det inte redan regnar ute så kommer det ju börja snart, säkerligen. Bio hade varit en tanke, men kul gå själv? Njaa :S  Får jaga sällskap kanske, men vet inte vem isåfall.

Åhåjaja. Livet är tufft ibland, men nu ska jag äta frukost och sen försöka ta tag i det här.

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: lys

jag är före dej emd blogg=)

2008-10-05 @ 11:30:12
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0