BRUNCH


Idag blev det att hoppa upp ur sängen och åka direkt och hämta grejjer för innebandymatchen i eftermiddag. Sen åkte jag och hämtade domarkläder åt de tjejer som gått domarkurs. Har hunnit kika på lite innebandy också, faktiskt :)

Nu har jag kommit hem för en liten brunch då jag inte fick någon frukost imorse, och inte blir någon mat förrens efter matchen ikväll vad jag kan se nu iallafall. Så blir en lång dag utan mat ser det ut som. Det blev iallafall potatissallad och rökt kyckling. Det ser ut såhär när man äter det i stressen :)





MM, så ser det ut iallafall. Inte supergott, men lite mättande iallafall?  Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag iväg på innebandy igen för att hämta tejp och lite annat. Sen ska jag iväg på en annan innebandymatch och kolla på den och därefter blir det en annan innebandymatch där jag ska försöka fixa lite matchtröjor eller något, får se hur det går. Känns som damlaget inte vill hjälpa oss med något, samtidigt som jag förstås förstår att de också behöver sitt. Får som sagt se hur det kan gå. Efter det är det ju sen samling då, får se hur det går nu när jag är själv och allt. Hoppas att alla har skjuts iallafall!

Nu försvinner jag igen, lite mättare än sist. Senare ska jag försvinna helt, på begäran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0