[ Bortgift ]


Inatt har jag haft minst 2 jobbiga drömmar men bara en jag tänkte dela med mig av. Jag blev bortgift, men inte till vem som hellst heller. Utan jag blev ihopparad med en kille? Jag skyller allting på Lys som snackat så om hur jag inte är som andra killar etc. Okej, mitt undermedvetna tog egen kontroll över dessa uttalanden och tog för givet att jag var en tjej? Men som tur var hann jag bara träffa honom (eller ja, knappt det) innan jag vaknade. Fick träffa hans 3 hundar som förstört hela hans hus då de verkade få göra alla behov inomhus. Ja alltså, jag vill inte bo med honom. Capish?!

Dessutom håller mitt ansikte på att fördärvas av en finnodling som slagit upp. Besparar er därför bilder, får lägga upp gamla bilder de närmaste veckorna tills finnodlingen är utdöd? Jag ogillar nämligen finnar, även om de verkar gilla mig. Ploppar fram överrallt känns det som, uscha mig vad jobbiga de är! Kan ingen trolla bort dem, nu?!

Dessutom vaknade jag runt 9 imorse, men nu när jag sitter här vid datorn så inser jag ju att klockan inte ens är halv 9. Dumma vintertid som förstör allting, nu fick jag ju helt plötsligt en timme extra som jag inte vet vad jag ska göra på. Spela Wii kanske, annars vet jag inte?  Kan ju inte gå hem till pappa än iallafall. Måste äta frukost också, för den delen.

Sov vidare ni som har vett till det!   Jag ska äta frukost, se på tv, gå till pappa, få mat, åka på kalas/fika och sen till IKEA. Hela dagen planerad, ända till kvällningen.


Kommentarer
Postat av: lys

men..alltså, en karl ska du väl ändå inte ha! eller ? alltså du får om du vill, inte det jag menar men.. ditt undermedvetna kanske vill säga dej något ? :p jag kan skicka ut inbjudningarna om det behövs =)



2008-10-26 @ 09:18:43
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Alina

hehe anytime! ;)

2008-10-26 @ 09:25:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhh lycka är att ha ett Wii! Jag får nöja mig med 8-bitars. Och den är inte ens här. Snacka om olycka.

2008-10-26 @ 17:35:01
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0