Äntligen kommit upp ur sängen!


Jaa, som sagt har jag äntligen kommit upp ur sängen. Var ju upp en sväng för tre och en halv timme sen. Kunde inte somna sen heller, låg och tänkte på den här förbannade innebandyn :(

När jag väl somnade så va klockan typ halv fem vilket innebär att det då var en halvtimme kvar till klockan skulle ringa. Den ringde, och jag stängde av och låg kvar och slappade (i ungefär en timme och en kvart). Så  blir snabb frukost med lite youghurt idag, sen åka och lämna tillbaka bilen och sen jobba.

Tänk om jag bara hade fått ett "vakna"-sms, då hade det gått sååå mycket lättare imorse ;)   Men förhoppningsvis sover alla som kan tänka sig att skicka "vakna"-sms till mig fortfarande.

Nej, ska klä på mig och fixa snabb frukost. Och bara så ni vet, så har jag duschat redan. Sov gott vidare ni, tänk inte på mig.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0