Allting är typ bara SKRÄP nu!!


Nu kommer jag KLAGA!  Läs inte om ni bara gillar det glada "vanliga" jag (brukar väl inte va så glad, men klagar iaf inte).

Fattar inte vad som hänt. Igår kändes allt okej, inga problem lixom. Idag har inget känts bra. Jag har åkt fram och tillbaka som nån slags jojo för att fixa grejer till matchen som vi skulle spela 17.00 i Insjön. Jag hann se en annan match också.

Men till dagens största besvikelse, matchen mot Insjön. Det hela började ju redan igår med att Lasse, min tränarkollega, meddelade att han inte skulle hinna till matchstart då han fått problem med att hämta sin bil. Skulle komma typ till andra perioden. MEEN när matchen började fick jag mess om att han skulle inte hinna. Typiskt säger jag, jag är inte gjord för att coacha lag. Och efter dagens skandal så är jag osäker på om jag ens borde hålla på med detta alls.

Iallafall, matchen slutade 14-1 trots att motståndet inte var sååå mycket bättre. Vet inte vad som var fel egentligen, det kändes som att halva laget var felfokuserat. Som vanligt blev det ju gnäll på domarna och motståndarna, hur fel allting var. Alltså istället för att fokusera på sin egen insats i matchen och så vidare. Efter ca halva matchen tog jag TimeOut för att försöka justera laget lite, gick ner på 2 femmor för att få fart på benen och typ 10-15 sekunder senare gjorde vi mål. Då kände jag att vi kanske skulle kunna vända trenden lite iallafall, jobbigt att bli helförnedrad på det här viset. Vissa tjejer började spela fult och massa sånt onödigt, uscha!  Nu i efterhand borde jag ju bänkat dem, men så blev det inte.

Efter matchen blev det visst snack om att vissa tjejer i laget inte borde vara med och så vidare. Blir så less på allt sånt där, man är ju inte nån psykolog heller. Är inget vidare på såna snack och sånt. Men uppenbarligen skulle det bli snack om det någon träning framöver.

Sen när jag väl kom hem så insåg jag att jag inte alls ska på träningen imorgon, utan jag ska åka till det där j*vla norgelandet! Kan väl iofs bli lite skönt att slippa vara på träningen imorgon, har tappat lite sug nu faktiskt. Just nu känns det mest bara som man vill kasta allting i papperskorgen och skita i allt! Men sån är inte jag, jag sväljer allt skit och fortsätter.

Men nu sitter jag iallafall här och småkollar på tv och bloggar samtidigt. Missade ju Ensam mamma nu också, ingenting är bra nu känns det som. Dessutom verkar det kunna bli regn imorgon, typiskt när man ska åka bil och så, fi fasen! Jag har massa disk som måste diskas också, vilket jag borde göra idag för imorgon bitti blir det ju inte och måste ju diskas innan jag åker (är ju otrevligt att komma hem till odiskat).

Jag säger det igen, ALLTING ÄR SKIT OCH DET BLIR BARA VÄRRE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0