ajaj, min huvud!


Huvudvärk, känns inte bra så ska försöka återhämta mig lite. Köpt medicin (NYPONSOPPA!) så det ska nog gå över. Så snart blir det tv-tittande med nyponsoppa och pan-pizza (ojoj, nyttigt!). Hade ju matlåda på jobbet idag, så lite fett måste man väl få unna sig?  Hoppas ingen blir avundsjuk, ni har väl bättre saker att äta?



Ikväll är det ju träning med tjejerna också. Har tänkt ut att de fungerar lite som hjälplinor när jag har det tungt. Jag är ju ledare så måste ju dit, oavsett hur jag mår (ja är jag riktigt dundersjuk så åker jag ju inte, men psykiskt). Så även om jag mår dåligt när jag åker dit, så drar jag mig iväg och det blir bättre. Istället för att bara sitta inne hemma och uggla och bara bli sämre?  Smart det är att ha så ibland :)

Nej, vila huvudet ska göras nu. Och äta min lyxmiddag! :)

Kommentarer
Postat av: lys

TVÅ PIZZOR? TVÅ!

2008-10-27 @ 18:18:27
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0