8 grader och regn


Nu är jag vaken, sitter här och grämer mig för allt jag ska göra idag. Eller rättare sagt måste göra idag.

Jag ska som jag skrev igår försöka börja klockan 7 idag, så jag kan ha lite bättre samvete när jag slutar klockan 15. Sen är det bara att gå hem och börja fixa med det som fixas måste, i värsta fall måste jag fara till Säter också *suck*.

Det regnar ute också, finväder. Lys som beställt antar jag? Tur jag faktiskt har mitt paraply här hemma och inte i bilen som alltid annars. 8 grader här utanför, typ.

Nej, fryser lite gör jag igen. Ska ta och klä på mig och äta någon slags frukost innan jag måste gå till jobbet.

Ha det, så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0