Work work


Vad gör man när man inte har någonting annat att ta till? Man jobbar, och sen jobbar lite till. Det är vad jag gjort senaste dagarna, och fortsätter med det. Ska försöka träna också.

Var på innebandyträning med tjejerna idag, satt bredvid och kollade. Kändes.. sådär.. men ändå bättre än att vara med som tränare, helst hade jag nog faktiskt velat gå hem. Vet inte vart det kommer ifrån men jag är ruskigt omotiverad för det där. Men på söndag är det match och då ska jag vara med, får se hur det känns då.

Mamma pappa åker iväg mot Thailand imorgon och ingen är avundsjuk? Hm, jo faktiskt så är jag det men jag får klara mig. Nästa år blir det ju troligen en sån resa även för mig och då jävlar!

Nu ska jag sova, så jag orkar jobba även imorgon. Sen ska jag träna imorgon, är tanken iallafall. Jag lever iallafall, bli inte oroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0